Yes !!! äntlisch ;)



Äntligen ...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Äntligen vadå? :D



Vilka härliga bilder du har i den här bloggen! :D

2008-11-15 @ 21:46:28
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag fotar oxå otroligt mkt, blivit lite mindre senaste tiden men men ;D rensade datan nyss och la över ca 18 000 bilder på hårddisken, alla fotade sen april, haah, nörd :D allt ska fotas !



tyvärr är det bara jag i släkten som rider, har egen pålle som jag håller på och skolar om :) den texten du kommenterade har inte jag skrivit, och jag håller med om att det är mkt fara i pga rädsla. Jag har dock aldrig varit rädd på hästryggen men skadat mig flera gånger pga att text hästen snubblar/halkat o jag fått hela hästen över mig .. eller att hästen tagit en halvmeter för kort/långt hopp och man landat mitt i hindret och sådana saker.. jag har ridit en hel del fälttävlan och just pga att det är fasta hinder så blir den så pass farlig, tyvärr. Just nu klarar inte min kropp helt o hållet någon "extremridning" men det är kul att lattja ibland ^^ lyckat att jag bara är 19 år och mina läkare jämnför min kropp med min mormors bara pga att jag skadat mig så illa så många gånger pga ridningen :P



Jag löpte mkt förr innan knäna pajade, nu rider jag 5-7 dagar i veckan och tar ca 2-3 mil promenad om dagen :) skönt!



btw så är jag medlem på fotosidan.. tror jag xD mest inne på bilddagboken ;D





2008-11-15 @ 23:17:10
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Galet härliga bilder!! Verkligen :D får man fråga vad för kamera du har? :D (o ta inte mig fel nu, jag om någon vet att den frågan är ungefär som att fråga en konstnär vad han har för pensel) men jag är nyfiken på vad folk har för nåt :D



hihi, japp, jag red mkt fälttävlan förr, tills jag landade mellan pålle och stock och var helt bombsäker på att jag brytit nacken.. Det hade jag som tur var inte men efter det insåg jag hur illa det kunde gå och lade ner den där galna terränghoppingen xD ia på höjder över 110 :D haha !

2008-11-16 @ 00:54:45
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hihi! 70 är inte heller så jäkla lite ^^, Ska se vad min nuvarande häst kan, ja ska bara lära honom lyfta på benen FÖRST, innan vi hoppar terräng, haha!



Det var ju inga dåliga gluggar du har!! MUMS på 70-200 2.8, skulle inte sitta fel! mitt skräptele gick sönder nyss, okej att det var skräp men det var ju iaf ett tele, suger att sitta på 35-70 3.3, ursh. Tyvärr går ju de få pengarna man har till hästen så finns absolut ingenting över till nåra nya gluggar :( har en helmanuell 50 2.0 oxå, trevlig sak, men inte för att fota på hopptävlingar o liknande ;D Får väl önska mig en ny glugg, julen är ju på väg ^^

2008-11-16 @ 01:32:57
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Jonte

Inte bara bensinsnål..

Den är ju faktiskt snygg oxå :D



Regskylten är moddad hoppas jag ;)

// jonte

2008-11-18 @ 10:34:18
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0