Maaaaten komsikomsi



Maaaten vareru ?



Isbjörn... jo det ä till att ha växt till sig en aning...

Just nu är det brunbjörn, Isbjörn , gepard, säl och Anka(or) som är jagade i vårat hem... 

:)

svart



Man blir lite psyko av att måla vitt :) Kanske är för att den vita tröjan med jättelånga ärmar och knappar på ryggen sitter åt ;)   Nae om man skulle överraska och bryta in med lite svart färg bara på skoj...

Idag är det ju iallafall inte 40 grader i kuvösen så det är väl bara att bita ihop och försöka spilla så lite som möjligt runt fönsterrutorna

Gillar mera att måla i PS, det är enkalre och man kan ju alltid ångra om man druttlar med penseln :)

Nahepp, la familia påväg hemmåt så måla på och städa så det ser finfint ut när de kommer hem.



Måndag = jobba och slut på den här semestern

ute å cykler



då va en ute å cykler :) haringa om ä de bra platt och dä passer mej väl ;)

You r my angel



hur söt får man vara ?

Just nu bara bara min och ingen konkurrens :)

puss sweetie

Ernstvarning2



Nog fan står skorna där men likväl går jag barfota även när jag målar... Snart kommer väl några dragspelslåtar att nynnas i uterummet och likt någon kafka bok förvandlas jag sakta men säkert till en silverrygg nynnandes på gamla slagdängor i knälånga kortbyxor och en ljusblå linneskjorta... haha 

Inget spill här



Da bozz has been painting :) and da Ernst has been pinch/punch with her arm ;)

Yet another Photoshop disaster

Ernst... jomenvisst



snickra panel kan jag iallafall ;) (superfixen som jag limmade med gjorde mej mer till flugfångare än superfixare ;)
(Foto: Jenny (med min kamera), bilden är ej retuch, man blir lite grå av att snickra ;)



Och gå barfota gör jag mestadels ;) ... Visst blev stortånageln snygg efter Stockholm marathon... inte ens en hel blånagel fick jag på en helmara...hihi

Hörde om alla farliga arbetsplatsolyckor så jag ska ta det lungt med spettet så jag inte gör mej illa...

Nu snickarpaus då spikuslingen tog slut, nu blir det Världsreportern med barna och lite småflabb...

Hittade ingen vitSippa



Hittade ingen vitsippemacrobild S så denna får duga som födelsedagsblomma från kameralösa fotografen ;)

Tusen tack för kalaset igår, vädret, sällskapet och maten var på topp !!!

Stort grattis igen och ha det bästis !!!

Kramar från oss som stavar olika ;)

Den lilla fjädertjuven



Hon hittade min fjädergömma med fjädrar jag hittat i Sydafrika... De beslagtog hon och gömde i tvättstugan ...

Leila i s/v



Kunde inte motstå lite s/v


Leila



Det lilla underverket :)

kolmården 2008










En underbar övernattning i det vilda, mer bilder kommer :)

summer... just love it :)



Nu har det svettats i trädgården så nu blir det avsvalkande 18km i Vidinsjö :)

ha en underbar dag på er

RSS 2.0