In DC

Deta har varit en hektisk vecka här i USA. Mycket jobb och lite sömn...

Igår var vi iväg och käkade på ett spännande ställe som såg ut som ett häststall. Efter supergod mat och ett par öl bar det vidare hem till Mike, en pilot som bodde i ett riktigt flådigt hus... ett par öl till och ett par kubanska och sedan var det dags att hälsa på kudden.

Idag lördag for vi in till downtown DC... Kollade i vanlig ordning in Vita Huset och idag jobbade presidenten med G7 länderna så vi blev bortmotade när det var dags för intervjuer på balkongen.

Vi passade på att kolla Lincon Memorial som var stängt förrra gången jag var i DC pga 4:e juli förberedelser...


sedan shopping och lite god mat på Texas longhorn.


Imorrn outlet i leesburg och hem till polarn Per

mås väl på er


btw... här är det runt 25 dagtid och strålande :)















In da us and a

Resan gick helt smartfritt och jag lyckades tom sova ett par timmar pa planet ;)

Nu ska jag f;rs;ka halla mej vaken till [tminstone kl 21 lokal tid men det ar segt da taxin kom och hemtade upp mej for snart 20 timmar sedan

zzzzz

US and A

överlevde ridningen så nu skall det snart packas... och letas efter adaptrar osv...

0500 kommer taxin och 1300 lokal tid landar jag i Washington där jag stannar tills nästa fredag med en liten sväng över Austin på hemvägen...

Sedan fyra dagars vila och ompackande innan Kanarieholmarna avnjuts i två veckor och jag lovar att jag inte skall jobba på brännan ;)

Flyttar snart vidare till blogg.hernstrom.com och www.hernstrom.com för att vara lite mera ego ;)

tjingelingon nu blir det en dealytitt på fågelvirus tv innan paniktvätt ...

RSS 2.0