I hate running

:)

Då var det avklarat... årets sista halvmara ( resultat )

Skiter i bortförklaringar att det blev 10 minuter sämre än planerat men är förbryllad att jag redan på km 2 hade 178 i snittpuls och 170 totalt i snittpuls... Kroppen orkar inte så hård belastning (iallafall inte min : ) med tanke på att min uppmätta maxpuls är 184.

jaja... nu är den iallafall avklarad och träningen ska fokuseras på årets sista tävling, en liten specialare i skogen på 10,6 km och målet är att klara den på 45 minuter...

Har snöat in på den här låten som låter mycket teddybears STHLM :)

Nu ska det lagas mat sedan ska jag tycka synd lite om mej själv och gräma mej en stund över att jag inte lyckades bättre och sedan omvandla det till energi att öka och orka ;)

tjingolingo



Lovely







(Flytvästarna är bortredigerade, kan ju det där med fotoskåpet ;)

La familia ler är mätta hungriga igen och gladare efter en fantastisk helg i Bäcksviken. Hungrigast är nog batman själv (tur att det inte kom med på bild, du får vara lite snabbare S ;)

Underbar mat, underbart sällskap och en fantastisk pärla att få tillbringa helgen på !

Tusen tack vänner !

La familia

RSS 2.0