3200 +



högt uppe bland molnen :)

toppen ligger på 3500+ och luften var tunn och krävande.

Här var det varmt men 300m längre upp var det +4 vilket dagarna senare förbyttes till snö

Vi höll oss därefter på havsnivå och 25 grader i skuggan 23 i vattnet och +8 i ölen ;)

Hot Dog



njae... inte så att jag blir supersugen på korv direkt...

från playa de las vistas Teneriffa

Det finns så mycket kul att foto



Utmaningen är bara att komma på det,
jag önskar att jag hade tid för att exprimentera mera
och att jag hade lite portabelt studioljus
eller lite studioljus överhuvudtaget...

Men
men
jag är ju trots allt inte fotograf eller livnär mej inte på det så...
ett litet ljusbord kanske man skulle skaffa
eftersom det bara får plats små bär på blixten ;)

Hare gött !!!

Årets sista skörd och riktigt mumsiga små bär :)

Leila



Den lilla sötnosen var på besök idag (igår)

Den lille råttan



:)

Som vi har väntat



Då var det äntligen dags att avslöja våran lilla hemlighet :)

Som vi har väntat och smugit med detta !
 
Jo det är sant !!!

Vi har valt dubbfritt till bilen :)
Det känns som rätt steg då vi valt att köpa en miljöbil !

Jenny fick provhålla lite bebis i fredags då vi anordnade Tacofest på skolan.

Ha en go vecka och till er som känner er träffade ---> Glöggen står bara en halmeter från spisen så välkomna ;)

mjau














hon ä ju så söt :)


Yes !!! äntlisch ;)



Äntligen ...

gäääääsp



En vanlig dag på "gäsp" jobbet :)

Godnatt älskade mormor



Jag tänkte skriva om hur underbar du var men jag saknar förmågan att uttrycka det i ord.

Tack mormor Ingrid för den tid du delade med oss, den lever vidare i minnet.

Sov sött

I love flyg






Kanske inga mästerverk men jag gillar verkligen flyg :)

och visst blev det löpning igår, trots regnet ;)

Nahe nu ska träningsvärken från ridningen vilas bort i soffan :)

tjingelingon

Finn en orsak till att inte springa



Kläderna funkar bra och jag syns...



Ny gosig varm lager två tröja så den är det inte...




Men skorna då, de är ju gamla (iallafall sedan i somras:) och slitna...


Nahe... inga undanflykter...okejjjjjjj då drar jag

Jag syns ju inte



mjauuu :)

syns ju knapp ju

el semestro finito

efter två veckors sola o bada bär det hem från bad och sol till ett vinterväntandes svealand :) 0500 är det uppställning utanför hotellet och dags att resa hem till missimjauerna, jobbet ett nymålat, nytapetserat hus samt nyslipad vardagsrumsgolv... idag tog brännande bra på stranden så nordborna får se upp när stoppljuset landar i grannstaden imorrn ;) två veckors vila har gett ny ork inför mörkare tider ses snart nattinatti ujuj, är ju ridning imorrnkväll.... ajoj ;)

RSS 2.0