mjau














hon ä ju så söt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

mmmm vad fin hon är vår lilla tös. Och du är fantastisk på att lyfta fram det!



Kram

2008-11-17 @ 13:27:37
Postat av: Maria

Å vilka underbara bilder på lilla Tindra.

Hon är så fin.

Vad tråkigt att höra att hon varit dålig igen.

Vet man varför det blir så?



Engla äter och växer och snart blir det 1 årskalas i Tyresö.

Engla hade tänkt bjuda sin mamma Melissa men nu har ju hon lite annat att pyssla med.

(Visst blir man lite sugen att ha en katt till när man se de små liven,men nej inte den här gången.

Nästa skulle vara kul om det vara en brun Birma.



Kattungarna ser så fina ut.Vi har inte varit på besök ännu.Familjen har varit förkyld.Sådant undviker vi gärna om det går.



Engla tycker inte heller om dammsugaren.(Syskon)

Vad gulligt att Tindra kramas det har jag inte sätt Engla göra.

Engla tycker om att leka kurragömma.

Först gömmer sig barnen och jag håller för Engla´s ögon och så springer hon och letar.

Sedan gömmer hon sig och sitter och väntar till barnen kommer och hittar henne.(så kul har vi på kvällarna:)



Engla är min bebis och älskar att leka med barnen.

Min man Lasse passar bra när ingen annan finns tillhands.Men han ser ofta till att hon får komma ut en stund i friska luften.Det tycker hon om.

Hälsa familjen.



//Maria

2008-11-17 @ 20:49:33
URL: http://mammaia.blogg.se/
Postat av: Jonte

Åhh bilden där det ser ut som hon biter på glaset är underbar ;)

Fina bilder mannen !!

// JOnte

2008-11-18 @ 10:33:04
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/
Postat av: satu

HELT LJUVLIG!

Du får så fint ljus :D



ahh får sådan lust att bara röva bort henne

2008-11-19 @ 22:15:51
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Åhh vad fín hon är!!!!!!! Underbara bilder!!! Har varit sjuk och inte orkat ta tag i mail osv...Hör av mig i telefon el mail imorgon söndag...Ha det fint tills dess!!Kram

Anette med mamma Melissa och småbröder

2008-11-22 @ 22:55:32
URL: http://satindreams.se
Postat av: Anneli

Vilken skönhet hon är! Och bild tre är helt underbar och får mig att tro att hon är en riktigt buse! Jag har nyligen skaffat en liten kissebebis till (inför framtida kattbebisar förhoppningsvis) och hon gillar också att käka på glas! ;O)



Jag önskar er n trevlig första Advent



//Anneli

2008-11-29 @ 12:35:44
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0