YEEEEES

Då har startnummer 9951 lyckats ta sig runt stockholm marathon på 4:23...

första milen på 55 andra på 58 tredje på 1:03 och sista milen på 1:13... mycket gåspringa för jag hade såinnihelskotta med kramp i rumpisen :)

Det var riktigt hett och 27grader vid starten så jag har nog aldrig druckit så mycket vatten/sportdryck i hela mitt liv

Mår oförskämt bra änsålänge !!!

Tusen tack S o J för uppbackningen, jag tror att jag var lite social på vägen hem ;)

Nästa gång ska jag fanemej under fyra ..hihi... Nu väntar stockholm halvmarathon i september och sedan årets höjdpungt Höstmilen i Åby :)

tjingelingon

ps1.   Tusen tack alla ni vänner som stöttat mej och Puss min älskade för ditt stöd !!!

ps2. Änmäld till GBG varvet 2009 och funderar på att köra Sthlm 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Jonte

Bra jobbat Hernströmsan..
Riktigt imponerad av dig.
Hoppas kroppen inte tar död på dig idag o at du kunde somna gott efter din carprinja..
// Jonte

2008-06-01 @ 13:24:14
URL: http://www.lkpgjonte.blogg.se
Postat av: satu

du var grym :D.. social på vägen hem=?? haha hjärnan var it eur funktion där ett tag ;)

ha en bra dag!

2008-06-03 @ 15:22:30
URL: http://knape.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0