Ernst... jomenvisst



snickra panel kan jag iallafall ;) (superfixen som jag limmade med gjorde mej mer till flugfångare än superfixare ;)
(Foto: Jenny (med min kamera), bilden är ej retuch, man blir lite grå av att snickra ;)



Och gå barfota gör jag mestadels ;) ... Visst blev stortånageln snygg efter Stockholm marathon... inte ens en hel blånagel fick jag på en helmara...hihi

Hörde om alla farliga arbetsplatsolyckor så jag ska ta det lungt med spettet så jag inte gör mej illa...

Nu snickarpaus då spikuslingen tog slut, nu blir det Världsreportern med barna och lite småflabb...

Kommentarer
Postat av: satu

Tvingade du katterna o käka spik bara för att slippa fortsätta?!? LÅGT!



Jo tack du o ernst e ju samma person.. att jag inte sett det innan :P



Hälsa familia!

Kram

2008-07-15 @ 20:41:41
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: photoshopdisasters

we would like to ad your picture to our collection

Thank you in advance!



/PSGONEBAD



;)

2008-07-15 @ 20:44:02
URL: http://www.photoshopdisasters.com
Postat av: k

Inte lika lågt som glocanet ;)... här göms det spik som bara den...



HAr inte ernst lite mindre grått skägg ...haha





photoshop distasters, you are so out of bounds... this is a master piece..hihi You can hardly see the punch of biceps and pinch of the beer belly ;)



And the gälliwannabehäng is for real !!!

2008-07-15 @ 22:24:16
Postat av: Jonte

Hahaha, oj ska man hjälpa dig vill man nog ha rustning på sig.

Vad vill herrn ha hjälp med.

Snygg retusch.

Snickra is tha shit, keep up the good work.

Jenny, du kanske skulle överta Kristians kamera, han använder den ju ändå aldrig ;)

// Jonte

2008-07-16 @ 10:57:35
Postat av: Philip

haha, snyggt där du :) håller helt och hållet med Jonte, vill du behålla kameran får du allt ta och fota lite mer :)

2008-07-22 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0