Resnojjan börjar

image22

Även om det är ett tag tills jag reser söderöver så börjar nojjan och tankarna redan leta sig fram...

Jag har två riktigt besvärliga nojjor

1. Packa resvädkan, bara hatar packa och gör det gärna med stor frustration timmarna innan avfärd... ogillar packandet och packar alltid för mycket för att sedan dumpa allt som inte behövs :)

2. Var är passetnojjan... Jag vet ju att det är giltigt i tio år till, ligger på samma ställe ... men iallafall :)

Jag har inga problem att resa ensam, skumpigt flyg, taskigt väder eller länge eller sttruliga byten, förseningar men ... dessa två saker är skitjobbiga :)

Vecka 6,7 eller 8 bär det förhoppningsvis av till Sydafrika och en liten ort i norra delen av landet


/Kristian

Kommentarer
Postat av: Satu

lite avundsjuk som dagt P:P
har en vän i SA som har visat mig alla möjliga vackra platser man kan åka till.. naturen ser vacker ut minst sagt :)

Vad gäller packning.. så har jag inga bra råd.. brukar även jag slänga ner allt någon timme innan avgång :) Men om du börjar planera nu så ;) Dom har ju högsommar där 40+ grader så små kläder som shorts och tshirtar :)

Passet kommer inte ligga där det ska.. eller? det har säkert gått ut :P

2008-01-16 @ 08:29:11
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jonna

Det beror ju helt på om hur man ska packa beroende på om man åker i jobb el privat?

2008-01-16 @ 14:27:34
URL: http://navygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0