Yes I wanna have :)

image52

brrr - - -  efter en timmes frysande i stallet och en rejält varm dusch var det underställ på och iväg till Motala för att kika på bil! Snön yrde kring oss och vad kan väl vara bättre än att börja dagen på detta sätt :) Väl framme och lite klämmandes, konfigurerande och provåkande blev iallafall jag frälst i bilen och tillbehöret panoramaglastak som går att öppna över framstolarna :) Ett riktigt måste för en soldyrkare som jag - - - haha

Understället var väl kanske lite väl mycket då de faktiskt hade värme på VW i Motala - - -
Väl hemma tilltog busvädret och på vårat lokala mathak ICA i Vikingstad dök ett par kända oväntade ansikten upp, riktigt kul att träffas i verkligheten och hoppas att jag inte var allför Linköpingsaktig  - - - Kul att ses iallafall !

Har eller försöker sluta mitt långvariga missbruk av ... (läs punkter) och ersätter det under tiden med - - -  (läs streck)

Jag fick en skön kommentar på min humor av en engelsman på jobbet i fredags, "You are so pre-millenium" och det såg jag som ett mogenhetstecken : )  ... (läs punkt punkt punkt) är pre-millenium och uttjatat sedan länge för min del så nu blir det - - - (läs streck streck streck) som abstinensminskare påväg mot bättre skriftspråk från mej !

Snö som f-n, inget Sydafrika på minst två veckor så det får bli bastu, solarie och iallafall en Porkupine Ridge 2006 merlot från Sydafrika som tröst för en klen värmetörstande vinklande Vikingstadsbo som underbara älskade jag ;).

Tjingelingon


ps... Dieselvänner ska sökas för gemensam tank !!!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Skitsnygg ju..
Nu blkir jag pxå sugen på att byta ut grodan..
Damn..
Vi får se vad som händer..
Missar tyvärr fotofikan på måndag, men det kommer väl fler gånger.
Ha det gott.
// jonte

2008-02-03 @ 01:44:15
URL: http://www.lkpgjonte.blogg.se
Postat av: Dieseldoris

Jag är gärna med på en tank diesel!!!

2008-02-03 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0