Dagens I-landsproblem

Du gillar inte doften på det nya rengöringsmedlet som städarna använt på kontorets toalett.


image59

nog så med det ! Det har fotofikats idag och vi kom fram till att det var Semlaafton
, Jenny hade en lång förklaring som vi tyckte lät jättebra (men hängde med till Skottdagen sen var jag lost ;)

Nu har det skrattats och babblats och det känndes skönt med några tappra jämlikar :)

Dagens bästa måste varit Vampyren och blixtfoto (jag skrattar mej fortfarande lite harmynt) eller historien om en tjej, vi kan kalla henne Jenny, men hon har inget med tjejen i filmen att göra - - - Hon skulle eller ska på ett tystnadsläger hos några schyssta banjonunnor norröver i ulandet england. Där skall hon vara tyst i två veckor (minst) med undantag för de 45 minuter dagligen hon har till samtal med gud :) Eller var det så att jag fick något bakat kring foten, sedan var det visst lite snack om bilnycklar och bal på slottet!

Tiden rinner iväg när man har superkuligt !

på återseende och kväller !

Kommentarer
Postat av: Satu

Så roligt för er då.. Ni hade jättetråkigt.. det är bara att erkänna kristian! :P

Semlor e äckliga, men jag e inte bitter

2008-02-04 @ 21:25:38
URL: http://knape.webblogg.se
Postat av: Jenny

Fettisdagsafton var det ju igår. Idag är det Fettisdagen och imorgon är det Annandag Fettisdag. Detta upplägg går att applicera på alla högtidsdagar värda att fira i dagarna tre :-)

2008-02-05 @ 10:58:34
Postat av: Jonte

Mmm, o på måndag är det 7:e dag knut då måste man äta alla semlor Ut ???
Famn att jag aldrig ska få ha nå´t kul :(
// jonte

2008-02-06 @ 00:20:38
URL: http://www.lkpgjonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0